مهم ترین وظیفه کارکنان بنیاد تکریم ارباب رجوع است
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد قزوین بر تلاش مضاعف کارکنان بنیاد در راستای تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.
مهم ترین وظیفه کارکنان بنیاد تکریم ارباب رجوع است
 
به گزارش «ایثار»، یدالله محمدبیگی در جلسه شورای اداری بنیاد قزوین ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط در امور جاری کارکنان گفت: حضور معاونین در شهرستان‌ها و نظارت بر امور کارکنان در انجام وظایف محوله تلاش مضاعفی در راستای تکریم ارباب رجوع است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گفت: مهمترین وظیفه‌ ما در بنیاد تکریم ارباب رجوعی است که حق بزرگی بر گردن ما و آحاد مردم دارند و رسیدگی به امور آنان در واقع ادای دین به شهدا و ایثارگران است.
در این نشست راهکارهای تحقق برنامه‌های بنیاد در شهرستان، بویژه امور مددکاری، آموزش تحصیلی دانش آموزان نخبه، بهداشت و درمان جامعه‌ هدف و اجرای طرح سپاس در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 201814
 


 
 
 
 
جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی