مراکز هاتف همواره در حال تحول و تحرک هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۳
رییس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران این مرکز را سازمان پیشرو دانست که همواره در حال تحول و تحرک است.
مراکز هاتف همواره در حال تحول و تحرک هستند
 
به گزارش «ایثار»، شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صبح روز سه شنبه 26 اردیبهشت با حضور بهروز بزرگی، رییس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
بزرگی در این جلسه ضمن تبریک ایام فرخنده شعبانیه گفت: مرکز هاتف (هدایت الکترونیک، تامین فراگیر) بر اساس آسیب شناسی ارتباطی جامعه ایثارگری با بنیاد از سال 1383 تاسیس شده است و با استفاده از روش های مناسب در ارائه خدمت، یک سازمان پیشروست که همواره در حال تحول و تحرک است؛ فعالیت های هاتف در سال 1394 باعث شد بنیاد شهید و امور ایثارگران در بحث تکریم ارباب رجوع به عنوان دستگاه برتر در شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه ها انتخاب شود.
وی در جمع بندی کار نظارت بر عملکرد هاتف استان البرز گفت: فعالیت های صورت گرفته از قبیل ثبت درخواست ها در سیستم سجایا، پاسخ گویی سریع در بخش سامد و مکاتبات مرتبط با سفرهای استانی ریاست جمهوری، طراحی و تهیه پیشخوان مناسب برای مراجعین حضوری، تبلیغات محیطی، تلفن 1616 جهت هدایت مخاطبان به سمت مراجعه غیر حضوری و ثبت درخواست از طریق تلفن مذکور نشان از حرکت رو به جلوی این استان به سمت سهولت در ارائه خدمات با بهره گیری از سازمان الکترونیک در بنیاد دارد.
رییس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: تعامل دو سویه هاتف استان با سایر بخش های تخصصی نکته مهمی در رفع موانع و مشکلات جامعه ایثارگری است.
وی با تقدیر از فعالیت های بنیاد استان البرز در مباحث مرتبط با هاتف گفت: این استان نمونه خوبی در ارائه راهکارها جهت ساماندهی مراجعین و ارائه خدمات بهینه به ایثارگران است.
رییس مرکز هاتف در پایان خاطرنشان کرد: در رویکردهای جدید این مرکز، تلفن 1616 نقش به سزایی در ارتباط مخاطبان با سازمان الکترونیک در بنیاد ایفا می کند و باید با راهکارهای مناسب استفاده مخاطبان از تلفن 1616 ارتباط غیر حضوری با بنیاد در سال جاری به دو برابر افزایش یابد.
ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ابتدای جلسه گفت: کارکنان هاتف از افراد با تجربه انتخاب شده اند و در پاسخگویی بسیار دقیق و حساس هستند و در طول روز به صورت مستمر و بی وقفه در تلاش اند تا رضایت جامعه هدف را جلب کنند، لذا باید به کارکنان این بخش نگاه ویژه ای داشت.
گفتنی است در پایان این جلسه از 3 نفر از کارکنان استان درجهت طرح تکریم ارباب رجوع تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 204962
 


 
 
 
 
جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی