دوره آموزشی " مدیریت ارتباط با مشتری CRM "
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
به اطلاع می رساند دوره آموزشی " مدیریت ارتباط با مشتری CRM که تاکید بر ایجاد، حفظ، توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان است " ویژه روسای هاتف استان ها و کارکنان هاتف ستاد مرکزی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ 5 و 4 /12/ 95 به تعداد 62 نفر در اداره آموزش کارکنان برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر به نامه شماره 13740 /3/ 5009 تاریخ 24 /11/ 95 مراجعه نمایید. " اداره کل توسعه منابع انسانی – اداره آموزش کارکنان "
کد مطلب: 221130
 


 
 
سرو سرافراز
 

یادداشت: محمود عرب فرد