بنیاد باید سریع ترین دستگاه پاسخگو به ارباب رجوع باشد
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید سریع ترین دستگاه در پاسخگویی به ارباب رجوعان باشد زیرا بیشترین ارباب رجوع این دستگاه خانواده های شهدا و ایثارگران هستند.
بنیاد باید سریع ترین دستگاه پاسخگو به ارباب رجوع باشد
 
به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام حسین معصومی صبح امروز سه شنبه 19 دی ماه در نهمین سفر شهرستانی خود به کلات با حضور در بنیاد این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید سریع ترین دستگاه در پاسخگویی به ارباب رجوعان باشد زیرا بیشترین ارباب رجوع این دستگاه خانواده های شهدا و ایثارگران هستند.
وی تصریح کرد: پرسنل بنیاد باید تکریم جامعه ایثارگری و پاسخگویی به ارباب رجوعان به ویژه در مکاتبات را در اولویت برنامه های خویش قرار دهند و در نهایت احترام و عزت با جامعه ایثارگران برخورد کنند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع پرسنل بنیاد کلات خاطر نشان ساخت: انظباط اداری و مالی باید در تمامی فعالیت های بنیاد دیده شود و کارکنان این نهاد نسبت به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تسلط کامل داشته باشند.
وی در همین راستا افزود: ایثارگران در تمامی ادارات به ویژه بنیاد باید احساس کنند پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار آنان هستند و مطابق قانون از انها حمایت می کند. 
این دیدار با حضور فتحی نیا مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران، معاون توسعه مدیریت و منابع، رؤسای حراست و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلات انجام شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 231780
 


 
 
روز دانشجو، سیره شهدا، تعالی دانشگاه
 

دکتر عبدالله ارژندی- اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی...