داخلی صفحه گلستان خبر
 
فلسفه میز خدمت ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری است
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۹
مدیرکل بنیاد استان گلستان در ششمین جلسه شورای معاونین عنوان کرد: هدف نهایی و فلسفه میز خدمت را ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه ایثارگری است.
فلسفه میز خدمت ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری است
 
به گزارش ایثار واحد گلستان، علی‌اصغر فاضلی ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادت در این ماه پر خیروبرکت به کلیه همکاران با اشاره به فعال‌سازی اتاق فکر در ارائه هر چه‌بهتر خدمات به جامعه هدف اظهار داشت: نقش اولیه اتاق فکر، ایجاد پل ارتباطی بین ایده و عمل است تا بتوانیم با بررسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف در هم‌اندیش‌های اتاق فکر به فراورده‌های فکر مناسب دست پیداکرده و در حوزه خدمات‌رسانی به جامعه هدف خود گام‌های مؤثری را برداریم.
وی ادامه داد: از ویژگی‌های اتاق فکر این است که کلیه اعضاء که متشکل از نخبگان و کارشناسان حوزه‌های تخصصی مختلف بتوان بهره لازم همراه با انتقال تجربیات را در کنار هم استفاده و به نتیجه مطلوب در ارائه خدمات رسید.
مدیرکل بنیاد گلستان ضمن بیان بکارگیری و تشویق نیروها داری فکر و ایده در حوزه‌های تخصصی افزود: از فضای اتاق فکر استفاده بیشتری در شکوفایی استعدادهای نیروها شود که بتوان از این ایده‌های در سطح استانی و کشوری و یا همایش‌های منطقه‌ای در برنامه‌های راهبردی بنیاد پیشنهاد گردد.
وی استفاده ازنظر کارشناسان را باعث پویای و به تحرک درآمدن چرخه اجرایی بنیاد دانست و افزود: هر دستگاه اجرایی نیاز به افکار نو جهت ایجاد تحول و با ارائه راه کارها موجب تقویت آن دستگاه می شود.
فاضلی با اشاره به راه‌اندازی و ایجاد میز خدمت حضوری الکترونیکی در بنیاد استان گفت: افرادی در میز خدمت باید قرار بگیرند که دارای ویژگی‌های همچون مهارت‌های ارتباطی، آشنایی کامل به قوانین و دستورالعمل‌های مرتبط و پاسخگو به جامعه ایثارگری باشند.
وی هدف نهایی و فلسفه میز خدمت را ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه ایثارگری دانست.
در ادامه حسین حقیقی معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان گفت: در راستای تحقق و را اندازی میز خدمت با توجه به ابلاغ بخشنامه ریاست جمهوری جلسات تخصصی پیرامون آن در اتاق فکر استان صورت گرفته است که هم اعتقاد عملی و باور قلبی ما در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و بدون فرایندهای طولانی اداری است.
وی از مهم‌ترین دستاوردهای تشکیل اتاق فکر را پویای و نشاط در کارکنان برای ارائه خدمات، مدیریت در زمان پرسنل، ایجاد فرصت سازی در بنیاد، هدفمند کردن پتانسیل و انرژی نهفته در کارکنان، حذف فرایندهای اضافی و طولانی در دستگاه اجرایی دانست.
انتهای پیام/
  
 
 
کد مطلب: 249272