داخلی صفحه اردبیل خبر
 
​معاون توسعه مدیریت بنیاد اردبیل:
هدف میز خدمت ارائه خدمات بصورت سریع و راحت در حداقل فرصت ممکن به مراحعین است
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد استان اردبیل گفت : میز خدمت در بنیاد استان و اداره بنیاد شهرستان های اردبیل اسقرار یافته و هدف آن ارائه خدمات سریع ، روان و راحت ودر حداقل فرصت ممکن به به جامعه گرانقدر ایثارگری است .
 
به گزارش ایثار واحد استان اردبیل ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان اردبیل در مصاحبه با روابط عمومی بنیاد استان با اشاره به بخش نامه رئیس جمهور مبنی بر استقرار میز خدمت در دستگاه های اجرائی از اول تیرماه گفت : میز خدمت در بنیاد استان اردبیل با آماده سازی زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری و همکاران متخصص روز دوشنبه 28 خرداد 97 سه روز قبل از اجرای بخشنامه رئیس جمهور در اداره بنیاد شهرستان های تابعه اسقرار و  در اداره کل بنیاد استان با حضور مقامات استانداری افتتاح شد .
او با اشاره به جلسه برگزار شده در بنیاد استان افزود : بررسی چالش ها و موانع و مشکلات احتمالی در مدتی که میز خدمت در بنیاد راه اندازی شده موضوع نشست با معاونین ستادی و روسای اداره بنیاد شهرستان ها بود . مقرر شد نسبت به تحقق صددرصدی اهداف میز خدمت اهتمال بیشتری صورت پذیرد .
جواد انزابی نسبت به حضور مستمر کارشناسان در میز خدمت و احصا خدماتی که قابل ارائه در میز خدمت است و تهیه و تدوین  فرایند آن تاکید و خاطر نشان کرد : چشم انداز این خدمات در آینده ای نزدیک الکترونیکی شدن و قابلیت ارائه هم در میز خدمت و هم در دفاتر پیشخوان دولت است .
معاون توسعه مدیریت بنیاد استان در پاسخ به سوال اینکه خانواده های معظم شاهد و ایثارگران چگونه خدمات را از  میز خدمت دریافت می کنند گفت : اهداف کلان و اصلی استقرار میز خدمت ارائه تسهیلات روان و راحت و بدون فوت وقت به مراجعین است . بنیاد هم به تبع آن بدنبال این است خدماتی را که به عزیزان ایثارگر و خانواده های گرانقدر شاهد ارائه می دهد با دسترسی آسان به کارشناسان درحداقل فرصت ممکن تعریف و ارائه کند.
انزابی تصریح کرد : ما قرارمان بر این است بادسته بندی خدمات تعریف شده و خدمات شاخص آن را در بدو ورود اداره بصورت سریع و راحت به عزیزان ایثارگر ارائه بدهیم  و نهایتا سوق دهیم این خدمات را به الکترونیکی شدن تا مراجعین بتوانند حداکثر خدمات مورد نظر شان را بدون مراجعه به دستگاه اجرائی و بدون ارائه مدارک فیزیکی دریافت کنند.
معاون توسعه مدیریت بنیاد استان میز خدمت را در یک جمله « ارائه خدمات بصورت روان و راحت و ساده در حداقل فرصت ممکن » تعریف کرد .
انتهای پیام ./
کد مطلب: 251566