داخلی صفحه گلستان خبر
 
مرکز هاتف و میز خدمت پیشرو ارائه خدمات به جامعه ایثارگری است
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹
مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد با اشاره به سیاست‌های کلی بنیاد، مرکز هاتف و میز خدمت را پیشرو در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری دانست.
مرکز هاتف و میز خدمت پیشرو ارائه خدمات به جامعه ایثارگری است
 
به گزارش ایثار واحد گلستان؛ بهروز بزرگی پنجشنبه 12 مهرماه در جلسه شورای معاونین استان گلستان كه در سالن جلسات اين بنياد برگزار شد، بابیان اينكه هدف‌گذاری و كار تیمی رمز موفقيت مركز ارتباطات و مراجعات هاتف و میز خدمت در بنياد است، گفت: هاتف به‌عنوان يكی از طرح‌های تحولی و نقطه عطف بنياد و الگوی سازمان‌های ديگر محسوب می‌شود و از حيث خدمت‌رسانی به جامعه هدف پيشرو است.
مدیرکل ارتباطات و مراجعات و نماینده ویژه مقام عالی بنیاد در میز خدمت در خصوص شیوه‌های طرح تكريم ارباب‌رجوع در ميز خدمت افزود: در مركز مراجعات و ارتباطات و ميز خدمت با تلاش و زحمات همه همكاران بنياد به‌گونه‌ای عمل كرديم كه به‌عنوان دستگاه برتر در ميان سازمان‌ها شناخته شديم.
این مقام مسئول اظهار داشت: به‌پاس قدردانی، 540 نفر از همكاران بنياد كشور كه در اين حوزه فعاليت قابل قبولی از خود به نمايش گذاشتند تجليل شدند كه از اين تعداد 75 درصد از كارشناسان منتخب مجرب و ماهر و پاسخگو معاونت‌های مختلف بودند.
وی با اشاره به مسیر ارتقاء فرهنگ‌سازمانی و تحقق برنامه ششم توسعه دولت که به دنبال الکترونیکی شدن فرایندهای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری بوده، تصريح كرد: هدف ما پويايی، پيشبرد اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های سازمانی است و در جهت تحقق اهداف موردنظر بايد گام‌های مؤثرتری در پیاده‌سازی و استقرار سازمان الکترونیک به‌طور کامل هست و این امر با نگاه سازمانی و هماهنگی و همکاری تمامی حوزه‌ها میسر می‌شود.


علی‌اصغر فاضلی مديركل بنياد استان گلستان ضمن خیر مقدم به مدیرکل مرکز ارتباطات و نماینده ویژه مقام عالی بنیاد در میز خدمت بنیاد در اين جلسه گفت: هدف از ایجاد میز خدمت، رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از اتلاف وقت جامعه ایثارگری و کاهش زمان برای دریافت خدمات است.
وی بابیان اینکه ارائه خدمات به جامعه ایثارگری از سال‌های قبل توسط مرکزهاتف صورت می‌پذیرفت ادامه داد: بر اساس بخشنامه ریاست جمهوری و مقام عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران هدایت مراجعین به واحدهای اداری در سازمان به حداقل برسد و کلیه خدمات قابل‌ارائه باید در محلی به نام میز خدمت ارائه گردد. در این خصوص کارشناسان ماهر و شایسته آموزش‌های لازم را دیده و آمادگی ارائه خدمت را به جامعه ایثارگری رادارند.
فاضلی با اشاره به ویژگی‌های این طرح عنوان کرد: مدت‌زمان ارائه پاسخ بسته به نوع خدمت یا پذیرش درخواست و همچنین ارائه اسناد و مدارک توسط ارباب‌رجوع فرایند ارائه خدمت به متقاضی در قالب کد ره‌گیری اعلام می‌گردد.
مدیرکل بنیاد افزود: در راستای ادامه فرایند کاری از طریق شهرستان‌های محل پرونده خدماتی مانند امور اداری پذیرش، اشتغال، درمان، فعالیت‌های فرهنگی و همچنین پاسخ به استعلامات دستگاه‌های حمایتی «کمیته امداد و بهزیستی» به‌صورت منحصربه‌فرد ارائه می‌گردد.
وی در پایان خدمت صادقانه و توأم با تکریم را مانند سنوات گذشته از همکارانش مورد تأکید قرارداد و یادآور شد وظیفه سنگینی به گردن تمامی ماست و آن‌هم پاسخگویی به خون شهدا و جان‌فشانی ایثارگران است.
لازم به ذکر است در پایان از کارکنان طرح تکریم ارباب‌رجوع هاتف و میز خدمت تجليل به عمل آمد.








انتهای پیام/
کد مطلب: 261857
 


 
 
حافظه بزرگ دیجیتالی انقلاب و دفاع مقدس
 

رحیم نریمانی، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید ...