رضایت ایثارگران از خدمات الکترونیک ایثار
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲
مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران از رضایت نسبی ایثارگران از ارائه خدمات الکترونیکی خبر داد.
رضایت ایثارگران از خدمات الکترونیک ایثار
 
به گزارش «ایثار»، علیرضا امینی با اشاره به شاخص‌های مورد بررسی در نظام ارزیابی سازمان فناوری اطلاعات، گفت: یکی از شاخص‌های مهم، شفافیت و مؤثربودن نظر کاربران است و جهت تحقق این شاخص‌ها لازم است نظرسنجی‌های علمی از ایثارگران و کارکنان بنیاد در مورد خدمات الکترونیکی ارائه شده به عمل آید.
وی افزود: در آخرین نظرسنجی به عمل آمده از جامعه ایثارگری در خصوص میزان رضایت از خدمات ارائه شده به شکل الکترونیکی در بستر سامانه خدمات الکترونیک ایثار نتایج، حاکی از رضایت نسبی از اقدامات صورت گرفته است و نمره خدمات الکترونیک به صورت میانگین از یک تا ۵، نمره ۳٫۸۵ بوده است.
مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد در مورد دلایل افرادی که از خدمات الکترونیک ابراز نارضایتی کرده‌اند، نیز خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی انجام شده عمده دلایل افرادی که به این نوع خدمات نمره پایینی داده‌اند نیز مربوط به نحوه ارائه خدمات و کارکرد سامانه نبوده است.
امینی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰۰ نفر از ایثارگران و خانواده آنها در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، گفت: در مجموع (۳۹ درصد از شرکت‌کنندگان به این خدمات نمره ۵)، (۲۷ درصد نمره ۴)، (۲۱ درصد نمره ۳)، (۶ درصد نمره ۲) و (۷ درصد نمره ضعیف یک) داده‌اند و خدمات ثبت‌نام کارت هوشمند ایثارگری بیشترین رضایت را به خود اختصاص داده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این نظرسنجی رضایت از ارائه خدمت الکترونیکی تسهیلات مسکن، ثبت‌نام کارت هوشمند ایثارگری، ثبت وضعیت شغلی بیکار، تسهیلات حوزه اشتغال (وام کارآفرینی و خوداشتغالی)، رویه‌های اطلاع‌رسانی عمومی و تخصصی سامانه‌های برخط، ثبت انتقادات، شکایات و پیشنهادات و پاسخ‌گویی به این موارد مورد پرسش قرار گرفته است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 282540