تکریم ارباب‌رجوع اصل بنیادین مسئولین باشد
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱
در همایش تخصصی ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی آذربایجان شرقی به میزبانی بنیاد استان، بر تکریم ارباب‌رجوع و رعایت حقوق شهروندی تأکید شد.
 
به گزارش ایثار آذربایجان شرقی، همایش تخصصی ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی با حضور 300 نماینده دستگاه‌های اجرایی استان و میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در موسسه ایثار برگزار شد.
حیدر فتح‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این همایش با تأکید بر اینکه تکریم ارباب‌رجوع و رعایت حقوق شهروندی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، احصاء و مستندسازي گردش كار، تهيه برنامه عملياتي مدون و جداگانه شامل فعاليت‎هاي اجرايي، برنامه زماني، متوليان اجرا و  استانداردسازی خدمات را از مهم‌ترین آیتم‌های ارزیابی عملکرد سازمان‌ها اعلام کرد.
فتح‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به‌ویژه شهدای کارمند افزود: جایگاه کارکنان نمونه و برتر از لحاظ تخصص و اصول اداری و رفتاری همیشه و در همه حال ممتاز بوده و خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه بازنگري در ساختار اداري و تشكيلات سازماني، اصلاح آئین‌نامه‌های اجراي باهدف ارتقا سطح رضايتمندي، برگزاري دوره‌هاي جانشين‌پروري علمي و تخصصي نيروهاي جوان می‌تواند از شاخص‌های مهم برای ارتقا سطح کیفی و کمی عملکرد سازمان‌ها باشد افزود: با توجه به استعدادها، ظرفيت‎ها و سابقه ديرينه‎اي كه آذربایجان شرقی در عرصه‌ سرمايه‌هاي اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي دارد؛ طبیعتاً بايد جايگاه ويژه‌اي در سطح توسعه‎يافتگي كشور داشته باشد.
وی افزود: يكي از اصلي‌ترين وظايف و مأموريت‌هاي سازمان مديريت و برنامه‎ريزي تولی گری، راهبري و رصد توسعه است.
گفتنی است در این همایش، نشست پرسش و پاسخ مسئولین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای دبیران کارگروه توسعه مدیریت و رؤسای کمیته‌های پنج‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.
انتهای پیام/
















 عکس: علی اسکندریان
 
کد مطلب: 285918
 


 
 
بسط اجتماعی گفتمان ایثار؛ رویکردی جدید در مأموریت‌های فرهنگی
 

*سید مستجاد حسینی، مدیرکل امور ورزشی و اردویی ...