داخلی صفحه یزد خبر
 
نقش مؤثر مدارس شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۲
«احمد ابراهیمی» یکی از مجموعه‌های بسیار مهم برای ترویج مفاهیم ارزشمند ایثار و شهادت را مدارس شاهد عنوان کرد و گفت: بدون شک مدارس شاهد می‌توانند الگوی فرهنگی بسیار مناسب برای دیگر مدارس باشند و نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کنن
نقش مؤثر مدارس شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
 
به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس یزد «احمد ابراهیمی» یکی از مجموعه‌های بسیار مهم برای ترویج مفاهیم ارزشمند ایثار و شهادت را مدارس شاهد عنوان کرد و گفت: بدون شک مدارس شاهد می‌توانند الگوی فرهنگی بسیار مناسب برای دیگر مدارس باشند و نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کنند.به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «احمد ابراهیمی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد امروز در نشست ستاد شاهد و ایثارگر آموزش ‌و پرورش استان یزد که به میزبانی بنیاد شهید استان برگزار شد، یکی از مجموعه‌های بسیار مهم برای ترویج مفاهیم ارزشمند ایثار و شهادت را مدارس شاهد عنوان کرد و اظهار داشت: بدون شک مدارس شاهد می‌توانند الگوی فرهنگی بسیار مناسب برای دیگر مدارس باشند و نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اهمیت فضای مدارس شاهد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر باید راه پدرانشان را ادامه داده و به عنوان میراث‌داران ایثار در جامعه به شکلی عمل کنند که دیگران آنها را الگویی برای زندگی خود قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه فرزندان شاهد می‌توانند الگوی رفتاری خوبی برای دانش آموزان دیگر باشند اضافه کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی به واسطه رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران به پیروزی رسید، فرزندان این عزیزان می‌توانند ابتدا با رفتاری شایسته الگویی مناسب برای دیگران بوده و هم اینکه در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان که هدفشان تخریب چهره پاک این افراد است، گام بردارند.
ابراهیمی به نزدیکی ایام امتحانات اشاره کرد و خواستار برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر شد افزود: در طول ایام تابستان در مدارس شاهد استان کلاس‌های پیش نیاز برای دانش آموزان برگزار می‌شود که اثرات چشمگیری در پیشرفت آنها برای ادامه تحصیل داشته است.
 
 
کد مطلب: 290049