داخلی صفحه تهران خبر
 
بازدید از شرکت طلیعه و دیدار با فرزند شهید کارآفرین
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴
غفوری معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و مرجان دهقان رئیس اداره اشتغال این اداره کل، امروز با حضور در شرکت طلیعه با «محمد شکری» کارآفرین برتر دیدار و گفت و گو کردند.
بازدید از شرکت طلیعه و دیدار با فرزند شهید کارآفرین
 
به گزارش «ایثار تهران»، در این بازدید محمد شکری فرزند شهید «بهرام شکری» کارآفرین، موسس و مدیرعامل شرکت طرح و صنعت طلیعه درباره آغاز فعالیت این شرکت گفت: شرکت طرح و صنعت طلیعه از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه چاپ آغاز نموده و مبتکر نخستین آگهی نامه تخصصی صنعت دام و طیور با نام پیک دامپرور، پر مخاطب ترین نشریه دامپروری و تبلیغاتی کشور و همچنین مبتکر اولین رسانه پیامک دامپرور است.
وی افزود: از سال 1387 با خرید اولین دستگاه چاپ لارج فرمت فعالیت استندهای تبلیغاتی و نمایشگاهی را به سبد کاری خود اضافه کرده و با تولید تابلوهای لایت باکس و سازه های پرتابل برای نمایشگاه ها توانستیم نام خود را در این صنعت به ثبت رسانیم.
این شرکت از سال 1388 با تولید تایل های مبتکرانه آسمان مجازی به عنوان نخستین گروه چاپی وارد صنعت دکوراسیون شد این تایل ها بعدها با تکنولوژی بالاتر تا تولید تصاویر سه بعدی و متحرک پیش رفت و از سال 1389 موازی با پیشرفت کار این شرکت اقدام به خرید دستگاه های چاپ پیشرفته چاپ نموده و با چاپ نمای دیوار دکوراسیون داخل شعبه های بانک سامان در سراسر کشور وارد حوزه چاپ کاغذ دیواری سفارشی شده و به تدریج زیربنای این محصولات را گسترده کرده و با تولید آلبوم کاغذ دیواری سفارشی با نام تجاری Iwp به صورت رسمی به عنوان نخستین تولید کننده پوستری به بازار دکوراسیون ساختمان ورود پیدا کرد.
محمد شکری گفت: هم اکنون دکورپرینت برندی پیشرو در زمینه تولید محصولات دکوراتیو است و توانستیم با بهره گیری از صنعت چاپ در تولید محصولات دکوراتیو فصلی نو را در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها رقم زده بزنیم.
وی استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت چاپ، رعايت جدیدترین استانداردهاي مربوط به توليد، نیروی انسانی متخصص و پویا و همچنین سطح رضایتمندی بالای مشتریان را نشانه جهت‌گیری درست این مجموعه دانست و افزود: اکنون با بیش از 10 سال تجربه و فعالیت در صنعت دکوراسیون داخلی و تعداد بالای مشتریان، دکورپرینت نه تنها تولید کننده محصولات دکوراتیو ، بلکه نمادی از یک برند فاخر و خوش نام ایرانی است.
محمد شکری بهره گیری از الگوهای ایرانی و اسلامی را از اصول اصلی کار خود بیان کرد و اظهار داشت: ما با الهام از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی موفق به تولید کاغذ دیواری به طرح های ایرانی شدیم و همواره در این شرکت تلاش ما بر این است با آفرینش زیبایی پاسخگوی سلیقه های گوناگون مشتریان باشیم.
وی جلب رضایت مشتری، وفاداری، احترام، توسعه دانش، توجه و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی را رمز موفقیت خود دانست و افزود: به لطف خداوند شرکت طلیعه از بدو تولد متکی به توانایی های خود بوده و بدون هیچ حمایت اداری و بدون اخذ تسهیلات مالی و تنها با تلاش های بی وقفه تا این مرحله رشد کرده و هم اکنون با استفاده از توان 28 پرسنل مستقیم و با همکاری حدود 4 هزار نصاب و 4 هزار فروشگاه در سراسر ایران افتخار و ادعای کار آفرینی داریم.
مدیرعامل شرکت طلیعه گفت: با رایزنی های انجام شده با مهندسین و ماشین سازهای مطرح داخلی امیدوارم با یاری خداوند در آینده نزدیک شاهد ایجاد اولین خط تولید کاغذ دیواری کاملا ایرانی در کشور باشیم.
انتهای پیام/

 
 
کد مطلب: 301513