داخلی صفحه گیلان خبر
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان :
ایثارگران باید در کمترین زمان به بهترین نحو خدمات درمانی دریافت کنند
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۳
عبدالله پاکاری در نشست هم اندیشی بررسی وضعیت درمان ایثارگران استان که با حضور مدیرعامل بیمه دی کشور برگزار شد رضایتمندی جامعه هدف را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: در شرایط فعلی باید با توسعه خدمات به جلب رضایت ایثارگران بپردازیم، یعنی ایثارگران باید در کمترین زمان به بهترین نحو خدمات درمانی دریافت کنند
 
به گزارش ایثار گیلان و به نقل از پایگاه خبری خط قرمز ، عبدالله پاکاری در نشست هم اندیشی بررسی وضعیت درمان ایثارگران استان که با حضور مدیرعامل بیمه دی کشور برگزار شد، اظهار کرد: درمان و اشتغال دو اولویت مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

وی اهمیت حوزه درمان را به واسطه افزایش میانگین سنی ایثارگران مضاعف دانست و افزود: با توجه به اعمال تحریم های ناجوانمردانه دشمن علیه کشور ما با مشکلات عدیده ای در حوزه منابع و اعتبارات مواجه هستیم که این مشکلات حوزه درمان را تحت الشعاع قرار می دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه امروز مدیران ارشد کشور و بنیاد بر حوزه درمان تاکید ویژه دارند، گفت: رسالت ذاتی بنیاد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اما در حوزه خدمات رسانی به ایثارگران، درمان را به عنوان اولویت پیگیری می کنیم.

پاکاری رضایتمندی جامعه هدف را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: در شرایط فعلی باید با توسعه خدمات به جلب رضایت ایثارگران بپردازیم، یعنی ایثارگران باید در کمترین زمان به بهترین نحو خدمات درمانی دریافت کنند.

وی با اشاره به کاهش یک سومی مراکز طرف قرارداد بنیاد، خاطرنشان کرد: مراکز طرف قرارداد بنیاد صرفا به مسائل اقتصادی نگاه نکنند و تکریم ایثارگران را که بهترین اقشار جامعه هستند و امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون آنان هستیم، مد نظر قرار دهند.

این مقام مسئول مشکلات شرکت بیمه گر بنیاد شهید را نشات گرفته از کمبود منابع مالی دولت دانست و یادآور شد: طی سفرهای شهرستانی به مقوله درمان ویژه پرداخته خواهد شد و به دنبال ارتقای کیفیت خدمات رسانی به ایثارگران هستیم.

محمدرضا کشاورز ، مدیرعامل بیمه دی کشور نیز در این نشست قرارداد بیمه دی با بنیاد شهیدو امور ایثارگران را بزرگترین قرارداد درمان تکمیلی کشور دانست و اظهار کرد: این قرارداد جامعه هدف یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفری را پوشش می دهد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، افزود: جلب رضایتمندی صد درصدی جامعه هدف در حوزه درمان امکان پذیر نیست و لذا باید به توسعه خدمات درمانی بپردازیم تا کمترین مشکلات متوجه ایثارگران شود.

مدیرعامل بیمه دی سال ۹۶ را سال آغاز قرارداد درمانی بنیاد شهید دانست و عنوان کرد: علیرغم وجود شرایط خاص اقتصادی در کشور، بیمه دی با مشارکت ادارات کل بنیاد شهیدو امور ایثارگران در استانها یک توفیق نسبی کسب کرده و آن مشارکت در اجرای قرارداد مذکور است، زیرا یکی از ملاک های توسعه یافتگی جوامع بررسی اقدامات مشارکتی است.

کشاورز، قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را پشتوانه قرارداد درمان بیمه دی دانست و اضافه کرد: براساس قانون دولت مکلف به تامین اعتبار این قرارداد است لذا در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی دولت به مطالبات دو هزار میلیارد تومانی بیمه دی شدیم.

وی بیمه دی را متعلق به جامعه ایثارگری دانست و خاطرنشان کرد: بیمه دی شرکت سوم بازار است و میزان رضایت سنجی آن بیش از ۸۰ درصد است.

مدیرعامل بیمه دی مطالبات گیلان را حدود سه هزار میلیارد تومان دانست و گفت: اصول و مبانی، رویکردهای درون و برون سازمانی و توسعه خدمات سه محور اصلی حوزه درمان است لذا در گام نخست باید اعتبار شرکت بیمه گر حفظ شود.

کشاورز از راه اندازی مرکز ارتباطات بیمه دی به شماره ۱۶۷۱ جهت پاسخگویی و تکریم جامعه ایثارگران خبر داد و تصریح کرد: این مرکز روزانه به صورت میانگین یک هزار تماس را جواب می دهد که ۸۵ درصد این تماس ها درمانی است.

انتهای پیام

لینک خبر
کد مطلب: 308099