​راه‌اندازی مرکز ارتباطات بیمه دی به شماره 1671
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۴
مدیرعامل بیمه دی گفت: مرکز ارتباطات بیمه دی به شماره 1671 جهت پاسخگویی و تکریم جامعه ایثارگران راه‌اندازی شده است و روزانه به‌صورت میانگین یک هزار تماس را جواب می‌دهد که 85 درصد این تماس‌ها درمانی است.
​راه‌اندازی مرکز ارتباطات بیمه دی به شماره 1671
 
 به گزارش «ایثار»، محمدرضا کشاورز در نشست هم‌اندیشی بررسی وضعیت درمان ایثارگران با عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان‌های استان تهران از راه‌اندازی مرکز ارتباطات بیمه دی به شماره 1671 خبر داد و گفت:  این مرکز روزانه به‌صورت میانگین یک هزار تماس را جواب می‌دهد که 85 درصد این تماس‌ها درمانی است.
 وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، افزود: جلب رضایتمندی صددرصدی جامعه ایثارگری در حوزه درمان امکان‌پذیر نیست و لذا باید به توسعه خدمات درمانی بپردازیم تا کمترین مشکلات متوجه ایثارگران شود.
کشاورز، قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را پشتوانه قرارداد درمان بیمه دی دانست و اضافه کرد: بر اساس قانون دولت مکلف به تأمین اعتبار این قرارداد است لذا در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی دولت به مطالبات دو هزار میلیارد تومانی بیمه دی شدیم.
انتهای پیام
 
 
کد مطلب: 310558