ارائه خدمات شایسته به ایثارگران در سایه ارتقای فرهنگ سازمانی محقق می‌شود
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه فرهنگ سازمانی در موفقیت، تعالی و راهبردهای سازمان نقش محوری دارد، گفت: ارائه خدمات شایسته و بهینه به جامعه ایثارگری در سایه ارتقای فرهنگ سازمانی تحقق خواهد یافت.
ارائه خدمات شایسته به ایثارگران در سایه ارتقای فرهنگ سازمانی محقق می‌شود
 
به گزارش «ایثار»، هدایت مظلومی در نشست هم اندیشی که با رویکرد ارتقای فرهنگ سازمانی و با حضور مدیران کل چند استان برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ سازمانی در موفقیت، تعالی و راهبردهای سازمان نقش محوری دارد، گفت: ارائه خدمات شایسته و بهینه به جامعه ایثارگری در سایه ارتقای فرهنگ سازمانی تحقق خواهد یافت.
مظلومی تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ سازمانی در  رضایت شغلی همکاران و جامعه هدف تأثیر مستقیم و مثبت دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ضمن بیان چالش‌ها در حوزه‌های مختلف گفت: اصلاح قوانین و بازنگری در جهت شفاف سازی شرح خدمات، مناسب ترین راهکار جهت برون رفت از این مشکلات است.
مظلومی تعامل گرایی درون سازمانی و برون سازمانی، تمرکز زدایی خدمات و تفویض اختیار، آگاهی بخشی در سازمان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان همکاران در قالب برنامه‌های ورزشی، اردویی، اجرای برنامه‌های آموزشی در تمام سطوح برای همکاران و صرفه جویی و کاهش هزینه‌ها را از راهکارهای عملی در فرهنگ سازمانی دانست و عنوان کرد: باید با هم افزایی، همفکری و هم اندیشی سازمان را به سمت و سوی سازمانی پویا و منسجم و یکپارچه سوق دهیم.
عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز به ارائه مطالبی پیرامون مسئولیت پذیری کارکنان، قضاوت مخاطب نسبت به عملکردها، پایبندی به معیارها و شاخص های سازمانی، شکل دادن به فرهنگ سازمانی و اعتدال در انعطاف پذیری پرداخت.
همچنین اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در خصوص اعتقاد قلبی به جایگاه بنیاد، یکپارچه سازی، بکارگیری تجارب همکاران بازنشسته بنیاد، نوآوری، آموزش همکاران در قالب کارگاه، استفاده از ابزار تشویق و تنبیه و ایجاد رضایت شغلی موضوعاتی را مطرح کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 318714