تأکید مدیران صندوق قرض‌الحسنه شاهد و بانک دی بر خدمت‌رسانی مطلوب به ایثارگران
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با مدیران جدید بانک دی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
تأکید مدیران صندوق قرض‌الحسنه شاهد و بانک دی بر خدمت‌رسانی مطلوب به ایثارگران
 
به گزارش «ایثار»، اسلام کریمی در دیدار با نصرت الله شهبازی رییس هیت مدیره و برات کریمی مدیرعامل بانک دی بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی به ایثارگران تأکید کرد.
در این دیدار اسلام کریمی ضمن تبریک انتصابات جدید در هیئت مدیره بانک دی تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب و بهینه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران معزز از اهداف مشترک صندوق قرض الحسنه شاهد و بانک دی بوده و این دو مجموعه می‌توانند با تعامل و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل، گام مهمی در این مسیر بردارند.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات به ایثارگران عضو صندوق قرض‌الحسنه شاهد باعث شده تا این مجموعه از دیگر موسسات مالی و بانکی متمایز شود و بانک دی در این عرصه اثرگذاری ویژه و نقش آفرینی خاصی داشته باشد.
اسلام کریمی با اشاره به پراکندگی جامعه هدف در بیش از ٣٠٠ شهرستان گفت: بانک دی با تدابیر ویژه می‌تواند این مهم را به نحو مطلوب مدیریت کرده و با همکاری ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور به ارائه خدمات مالی و بانکی به اقشار و گروه‌های مختلف ایثارگری بپردازد.
برات کریمی مدیرعامل جدید بانک دی نیز با استقبال از پیشنهادات مطرح شده از جانب صندوق قرض الحسنه شاهد، گفت: بانک دی این آمادگی را دارد با تشکیل کارگروه‌های تخصصی رویه جدیدی در خدمت رسانی به ایثارگران با رویکرد تکریم این عزیزان در پیش گیرد.
نصرت الله شهبازی رییس هیئت مدیره بانک دی هم در این دیدار گفت: این بانک برای تداوم و ارتقای خدمت رسانی به ذینفعان بویژه ایثارگران عزیز و بهبود فرآیندها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 323040