پرتال اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران 14 مهر 1397 ساعت 15:07 http://isaar.ir/doc/news/fa/261966/ -------------------------------------------------- عنوان : الکترونیکی شدن کامل فرایندها با همکاری تمام حوزه‌ها میسر می‌شود -------------------------------------------------- مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: باید گام‌های مؤثرتری در پیاده‌سازی و استقرار سازمان الکترونیک به‌طور کامل برداریم و این امر با نگاه سازمانی و هماهنگی و همکاری تمامی حوزه‌ها میسر می‌شود. متن : به گزارش ایثار، بهروز بزرگی در سفر به استان گلستان و در جلسه شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان رمز موفقیت مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد و میز خدمت در بنیاد را هدف گذاری و کار تیمی دانست و گفت: هاتف به عنوان یکی از طرح های تحولی و نقطه عطف بنیاد و الگوی سازمان های دیگر محسوب می شود و از حیث خدمت رسانی به جامعه هدف پیشرو است. نماینده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در میز خدمت در خصوص شیوه های طرح تکریم ارباب رجوع در میز خدمت گفت: در مرکز مراجعات و ارتباطات بنیاد و میز خدمت با تلاش و زحمات همه همکاران بنیاد به گونه ای عمل کردیم که به عنوان دستگاه برتر در میان سازمان ها شناخته شدیم. وی افزود: 540 نفر از همکاران بنیاد کشور که در حوزه تکریم ارباب رجوع فعالیت قابل قبولی داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند که 75 درصد از این افراد کارشناسان منتخب و مجرب و ماهر و پاسخگو معاونت های مختلف بودند. مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد با اشاره به الکترونیکی شدن فرایندهای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری تصریح کرد: هدف ما پویایی، پیشبرد اهداف، برنامه ها و سیاست های سازمانی است و در جهت تحقق اهداف موردنظر باید گام های مؤثرتری در پیاده سازی و استقرار سازمان الکترونیک به طور کامل برداریم و این امر با نگاه سازمانی و هماهنگی و همکاری تمامی حوزه ها میسر می شود. علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در این جلسه گفت: هدف از ایجاد میز خدمت، رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از اتلاف وقت جامعه ایثارگری و کاهش زمان برای دریافت خدمات است. در پایان این جلسه از کارکنان طرح تکریم ارباب رجوع هاتف و میز خدمت تجلیل به عمل آمد. انتهای پیام/