پرتال اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران 24 فروردين 1398 ساعت 14:03 http://isaar.ir/doc/news/fa/285466/ -------------------------------------------------- عنوان : افزایش استفاده ایثارگران از سامانه خدمات الکترونیک در سال 97 -------------------------------------------------- مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش 18 درصدی مراجعات حضوری و افزایش 62 درصدی بهره‌گیری ایثارگران از سامانه خدمات الکترونیکی و 28 درصدی ارتباطات تلفنی در سال 97 شد. متن : به گزارش ایثار، بهروز بزرگی با بیان اینکه برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران منجر به کاهش مراجعات حضوری و افزایش قابل توجه استفاده ایثارگران از سامانه خدمات الکترونیکی و ارتباطات تلفنی شده است، افزود: در راستای تکریم، تسهیل و تسریع در امر پاسخگویی به درخواست ها و خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگری در سال 97 اقدامات و برنامه های متعددی انجام پذیرفته است. وی افزود: از جمله این برنامه ها می توان به بهبود ارائه خدمات در میز خدمت الکترونیکی، به روزرسانی بخش سؤالات متداول و بخش قوانین و مقررات سایت ایثار، تشکیل کارگروه استقرار میز خدمت و کمیته بررسی خدمات به منظور شناسایی خدمات با قابلیت ارائه الکترونیکی، بهبود فضای فیزیکی میز خدمت در ستاد و استان ها، اطلاع رسانی و تهیه بروشور به منظور آگاهی بخشی از خدمات غیر حضوری، آموزش پرسنل ستادی و استانی به منظور ارتقاء کیفیت پاسخگویی و خدمت رسانی و پایش منظم عملکرد استان ها اشاره کرد. بزرگی کاهش مراجعه و افزایش پاسخگویی غیرحضوری در راستای استقرار دولت الکترونیک را از اهداف مهم این اداره برشمرد و افزود: اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش 18 درصدی مراجعات حضوری و افزایش 62 درصدی بهره گیری ایثارگران از سامانه خدمات الکترونیکی و 28 درصدی ارتباطات تلفنی در سال 97 شد و امیدواریم در سال 98 شاهد افزایش بیشتر خدمت رسانی غیرحضوری و کاهش مراجعات ایثارگران معزز باشیم. مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با ابراز تأسف از حادثه سیل اخیر و خسارت های وارده به برخی ایثارگران در این حادثه گفت: ایثارگران عزیزی که در سیل اخیر دچار خسارات شده اند می توانند با مراجعه حضوری به مراکز هاتف شهرستان یا استان و یا تماس با شماره 1616 درخواست خود را برای بررسی خسارت ارائه کنند. بزرگی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مدیران کل و همکاران استانی که نهایت تلاش و همکاری را به منظور استقرار میز خدمت و پاسخگویی به درخواست های ایثارگران معزز داشته اند، اظهار داشت: با توجه به پایش و ارزیابی عملکرد هاتف استان ها که هر ماه بر اساس شاخص های مهم اخذ شده از سامانه سجایا و بررسی های مرکز هاتف انجام می پذیرد، استان های گیلان، همدان، ایلام، البرز و تهران بزرگ در سال 97 دارای بهترین عملکرد و حائز رتبه های برتر در شاخص های مربوطه بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند. انتهای پیام/