تکریم ایثارگران در میز خدمت باید مورد توجه کارکنان بنیاد باشد

31 ارديبهشت 1398 ساعت 15:52

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: تکریم ایثارگر، صیانت اجتماعی، حفظ حقوق شهروندی، آسان سازی خدمات، خوش خلقی و ثبت درخواست ها از موضوعاتی است که باید در میز خدمت مورد توجه همکاران بنیاد قرار گیرد.


به گزارش «ایثار»، هدایت مظلومی در نشست شورای معاونین بنیاد که با موضوع بررسی میز خدمت عصر روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه برگزار شد، گفت: میز خدمت، مناسب ترین شیوه پاسخگویی به نیازها و درخواست جامعه ایثارگری در بعد خدماتی محسوب می شود.
وی افزود: میز خدمت در بنیاد به عنوان پیشانی سازمان، وظیفه اش رسیدگی سریع به مشکلات ایثارگران، ارتقاء رضایتمندی، پاسخ به مسائل واحدهای مرتبط است.
مدیر کل بنیاد مازندران تصریح کرد: تکریم ایثارگر، صیانت اجتماعی، حفظ حقوق شهروندی، آسان سازی خدمات، خوش خلقی و ثبت درخواست ها از موضوعاتی است که باید در میز خدمت مورد توجه همکاران بنیاد قرار گیرد.
مظلومی بیان کرد: با سیاست هایی که در زمینه تمرکز زدایی خدمات به جامعه هدف اتخاذ شده است، شاهد کاهش مراجعات این عزیزان به ستاد استان هستیم به طوری که جامعه ایثارگری، بدون اینکه مسافت طولانی را طی کند بصورت مستقیم از بنیاد تحت پوشش خود خدمات دریافت می کند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: آنچه در رابطه با خدمت رسانی به جامعه ایثارگری مهم است عملیاتی کردن برنامه ها و کیفی سازی خدمات به خانواده های مکرم شهدا، جانبازان و آزادگان است.
مدیر کل بنیاد مازندران افزود: نگاه ما این است که ایثارگر از نوع خدماتی که دریافت می کند احساس آرامش کند و دغدغه ای در این زمینه نداشته باشد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 289830

آدرس مطلب: http://isaar.ir/doc/news/fa/289830/

ایثار
  http://isaar.ir