کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهید موری زاده مجاهدی نستوه و خستگی ناپذیر بود که تا پایان پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاد

1 خرداد 1403 ساعت 8:46

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در مراسم بزرگداشت جانباز شهید حاج نگهدار موری زاده گفت: شهید موری زاده مجاهدی نستوه و خستگی ناپذیر بود که تا پایان پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاد.


به گزارش ایثار، مراسم بزرگداشت جانباز شهید، دریادار، حاج نگهدار موری زاده، با حضور احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر، نعمت اله غلامپور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده شهید، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین استانی و مردم ولایت بوشهر و زیدون در حسینیه عاشقان ثاراله شهر بوشهر برگزار شد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، ضمن تقدیر و تجلیل از رشادت های جانبازان دفاع مقدس به ویژه شهید موری زاده گفت:
جانبازان عزیز ما، سلامتی خود را برای حفظ کشور و سلامتی مردم عزیزمان فدا کردند و بعد از جنگ نیز، حاج نگهدار موری زاده، کمر همت را برای کمک به جانبازان و خانواده های شهدا بسته بود و به ایشان با وجود وضعیت جسمیشان فی سبیل اله خدمت می کرد.
ایشان شهید موری زاده را مصداق آیه من المومنین رجال صدقوا ما عاهدالله ... دانست و بیان کرد:
با اینکه، شهید موری زاده ۴۰ سال با آن وضعیت جسمی ناشی از مجروحیت، بر روی ویلچر، قرار داشت، اما یک بار زبان گلایه نگشود و همیشه می گفت: ما با دشمن در جنگ هستیم و ایشان تا پایان بر سر عهد خویش با شهدا و امام شهدا و ولایت باقی ماند و هرگز از راه خویش بازنگشت.
احمد محمدی زاده استاندار بوشهر نیز، ضمن بیان ویژگی های شهید موری زاده گفت:
شهید بزرگوار تا آخرین لحظه پای آرمان ها، ارزش ها و اعتقاداتش باقی ماند، ایشان که در همان سال ۶۲ شهید شده بود، سختی ها و شرایط جانبازی بر اراده اش تاثیری نگذاشت و همواره اعتقاد ایشان را به عنوان سرباز ولایت، در دفاع از نظام مستحکم کرد و وفاداری شهید به نظام مثال زدنی است.
ایشان با بیان آخرین وصایای شهید موری زاده اظهار کرد: آخرین سخنان این شهید سعید توصیه به ادامه دادن راه امام و شهدا بود و ما باید به وصایای شهدای والامقام عمل کنیم.
لازم به ذکر است، در این مراسم، سردار صفری از همرزمان شهید حاج نگهدار موری زاده، به بیان خاطراتی از ای عزیز پرداخت


کد مطلب: 483913

آدرس مطلب: https://www.isaar.ir/fa/news/483913/شهید-موری-زاده-مجاهدی-نستوه-خستگی-ناپذیر-پایان-پای-نظام-انقلاب-اسلامی-ایستاد

ايثار
  https://www.isaar.ir