سفر آیت الله رئیسی به مازندران برای جامعه ایثارگری منشا خیر و برکت بود

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : ۴۸۳۹۹۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به ارائه خدمات بی‌شمار به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط رییس جمهور، گفت: سفر اخیر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به مازندران نه تنها برای مردم استان بلکه برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران این استان منشا خیر و برکت بود.
سفر آیت الله رئیسی به مازندران برای جامعه ایثارگری منشا خیر و برکت بود
به گزارش ایثار، دکتر سعید کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در مراسم گرامیداشت شهادت خادم الرضا آیت اله سيد ابراهیم رئیسی، ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان که با حضور جمعی از خانواده های معزز شهدا، خادمیاران رضوی و همکاران بنیاد در نمازخانه این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: آیت اله رئیسی، رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان همزمان با میلاد امام رئوف و مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مسیر خدمتگزاری به ملت به درجه رفیع شهادت رسیدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران  خدمت به مردم، خستگی ناپذیری، اخلاص، تقوا، مدیریت جهادی، مردمی بودن، ولایتمداری، انگیزه بالای خدمتگزاری و تواضع را از ویژگی های بارز رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی دانست و افزود: شهید آیت الله رئیسی در طول سال‌های عمر پُر برکتش مجاهدت ارزنده از زهد، ذکر، خدمت و اخلاص را به نمایش گذاشت و خدمات بی شماری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران ارائه کرد.
کهن سال اذعان داشت: آیت الله رئیسی با نگاه فضیلت خواهی حیرت انگیز به شهدا و خاندان مکرم ایثارگران عشق می ورزید، رئیس جمهور دلسوز و مردمی در سفری که هفته گذشته به مازندران داشته اند با خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت دیدار صمیمانه ای برگزار کردند و در سخنانش به این عزیزان می گفت: انشاالله شرمنده شهدا و خانواده های شهدا نباشیم، ارادت ایشان به شهدا برگرفته از سلوک رفتاری ائمه اطهار و مکتب و آموزه های عاشورایی بوده است.
کهن سال تصریح کرد: سفر اخیری که شهید آیت اله رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه به مازندران داشته اند نه تنها برای مردم استان بلکه برای خانواده های معزز شهدا و ایثارگران این استان منشا خیر و برکت بودند.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران گفت: نظیر این مراسم در ۲۲ شهرستان در حال برگزاری است و بنیاد مازندران در تمامی برنامه ها و مراسم مربوط به شهادت آیت اله رئیسی، ریاست محترم جمهور و همراهان صدیقش حضور پررنگی داشته و دارد.
کهن سال در پایان افزود: به مناسبت شهادت آیت اله رئیسی، رئیس جمهور محبوب ایران و همراهان ایشان، فضاسازی محیطی و شهری در قالب بنر، اطلاع رسانی جهت جامعه معزز ایثارگری به منظور شرکت در مراسم عزاداری، پخش قرآن کریم در مقابل بنیادهای تابعه و ... صورت پذیرفت.
انتهای پیام/
 
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی